17:59 review: ACO sunkissed


Någon frågade hur det gick med användningen av brun utan sol-lotionen från ACO. Så jag tänkte skriva en liten recenssion om den! Tyvärr har jag inga bilder dock.

Jag tycker verkligen att den har funkat bra då jag under fyra dagars användning gick från blek till naturligt fint solbrun! Alltså är det en BUS man bygger upp gradvis, vilket jag oftast tycker är bättre än de som ger stark färg direkt (risk för fläckar då). Jag började med att skrubba hela kroppen i duschen med en "skrubb"-handske. Sedan smörjde jag in mig över hela kroppen. Jag blev lite fläckig precis under handleden men annars tyckte jag att jag inte var fläckig någon annanstans. Och det bästa, det såg naturligt ut!

Dock ger jag ett minus för lukten, den luktar lite typiskt BUS-aktigt. Vilket är synd.. men äsch, spruta på lite parfym så märks det inte! ;)
Jag kan verkligen rekommendera den här om man inte är den söker efter en stark orange onaturlig färg. Det som också är bra med den här är att den återfuktar kanonbra!

Kommentarer
Postat av: Denice

Åhlens egna är också bra den där har jag förstås aldirg provat :)

2010-12-21 @ 17:44:54
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Denice

aldrig provat *

2010-12-21 @ 17:45:49
URL: http://deenicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0