16:38 Update!

Jag jobbar som en galning idag. Jag jobbade i fem och en halv timma igår också, så ni får förhoppningsvis en dagens outfit ikväll.


P.S Det var någon som skrev och klagade på att vi ska göra en sminkvideo. Som vi sagt flera gånger tar det otroligt lång tid att göra en. Man behöver en hel ledig dag till inspelning och redigering till videon och med tanke på att jag jobbat 10 timmar nu hela helgen så har jag inte haft tid, hoppas ni har lite förståelse. Jag tror att Louise har någon sminkvideo på G som hon ska spela in snart och jag kan nog spela in en nästa helg.
Glöm inte heller att ställa frågor till mig så att jag har något att svara på på tisdag. Vad ni än vill fråga - fråga! =)
KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker ni lägger upp videos jätteofta, haha (: det är precis lagom som det är, enligt mig (:

2010-05-09 @ 17:15:41
URL: http://malinja.devote.se
Postat av: amanda

3 frågor till frågestunden:



Vad har du för musikstil?

Vad ska du göra i sommar?

Vilket datum fyller du år?

2010-05-09 @ 18:41:28
Postat av: Hejhej

Vad jobbar du med?

2010-05-09 @ 20:57:03
URL: http://hej

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0