15:10 E.l.f!

Tänkte slänga in ett tips på en riktigt bra hemsida till er som inte vill, eller helt enkelt inte har råd att lägga ner en massa pengar på dyrt smink!

E.l.f är smink som det pratas mycket om både på olika bloggar här i Sverige, men framför allt på Youtube. E.l.f är riktigt billigt och har en stor del produkter som är riktigt bra. Jag har inte själv köpt något här ifrån, men har sett och hört mycket bra om det från personer som använder det på Youtube. Check it out! Det lär ju inte skada plånboken i alla fall, hehe.
Här har ni länken:
http://www.eyeslipsface.se/
TUSEN KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har beställt därifrån, och jag väntar tills det kommer hem till mig , ser så himla mycket fram emot det!! :D Dem har riktigt bra produkter och som du säger, inte alls dyrt vilket jag tycker är skitbra eftersom att jag inte tycker det är värt att spendera höga summor pengar på bara kosmetika.

2010-05-08 @ 15:38:55
Postat av: Anonym

Hejsan, vart bor ni? tycker ni har lite annorlunda dialekt gämnfört med mej somm bor i stockholm :) kram!

2010-05-08 @ 18:14:54
Postat av: Anonym

videoblogga snällaaaaa

2010-05-08 @ 18:58:26
Postat av: Louise

Du som undrade vilken dialekt vi har, vi snackar smååååålänska, haha! :D

2010-05-08 @ 22:15:15
URL: http://louisestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0