13:57 dagens outfit: bråååådis!


Skjorta från JC. Sjal från Lindex och kjol från H&M. Strumpbyxor på Lindex och armband från Azzuro. På fötterna bar jag ett par svarta lackballerina.

Jag är väl medveten om att outfit-bilden inte är den bästa kanske men jag hinner inte fixa något bättre just nu. Har lite brådis och ska strax iväg till.. Ullared! Woho! Senast jag var där var i somras vilket var alldeles för längesedan. Ska inhandla en massa behövligheter och förmodligen en del beautygrejer som ni kommer få se när jag kommit hem =).

Ha en fin dag! Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: malin

snyggt! gillar kombinationen :)

2010-05-04 @ 14:17:22
URL: http://malinja.devote.se
Postat av: Anonym

åh vilken söt kjol! :)



Längtar tills du kommer hem och visar allt det nya!:D

2010-05-04 @ 15:49:29
Postat av: Anonym

Går inte du i skolan? :P

2010-05-04 @ 16:43:34
Postat av: Louise

Till kommentaren ovan:



Haha, tro det eller ej men det gör jag ;)

2010-05-04 @ 19:57:10
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: haha ;) bara ett tips (a) det är iallafall vad jag lärt mig men man vet ju faktiskt alla ;) tror diskmedel öppnar upp riktigt hår för mycket, och olivolja stänger ju inte så kanske med balsam, ahja jag vet inte x) Jag tvättar iaf mina syntetpenslar med diskmedel och resten ska behandlas som vanlgt hår ;) Med schampo och balsam :D Förresten har ni en jättebra blogg ! :D

2010-05-07 @ 15:50:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0