00:34 lite sen update..

Ville bara uppdatera er lite igen om vad som har pågått de senaste dagarna! I förrgår var det spelning med drumcorps för full rulle och hela dagen idag har jag vart på lite "tjejkväll" med alla drillflickorna (hade supermysigt!). Kom inte hem förens nu.
Imorgon fyller min bror år och då ska vi åka ut på äta på en restaurang en bit härifrån, sedan direkt efter det ska jag på en liten "konsultation" eftersom att jag fått äran att fixa min vän Annie till hennes studentbal! Hur roligt liksom? =) Åh, det ska bli så jäkla kuuuul! Blir nog inga bilder på sminket vi provar och så imorgon men lovar att fota sönder när det väl gäller, vilket blir nu i början på juni.
Så nu vet ni att min uppdatering förmodligen inte kommer vara den mesta imorgon heller.

Vad har ni hittat på nu i helgen? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0