23:20 Tutorial: Day to night time look!

Jag jobbade som sagt i fem och en halv timma i lördags och i sex timmar igår. Jag trodde därför verkligen inte att jag skulle hinna spela in och redigera någon sminkvideo, dessutom var jag ju otroligt trött, men det förstår ni nog. Det slutade med att jag fick otroligt ont i magen för jag mår dåligt när jag inte kan ge er läsare vad ni vill ha, så jag spelade in en i alla fall. Idag är den färdigredigerad och här har ni resultatet:

Hoppas ni gillar det och att ni blev inspirerade av hur ni enkelt kan förvandla eran vardagssminkning till en festsminkning!
TUSEN KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Klara

åh, välldigt bra och användbart tips när man inte riktigt hinner sminka om sig helt innan party-kvällen! :)

2010-05-10 @ 23:33:40
Postat av: Anonym

sjuukt bra smink tutorial! skitbra verkligen!!

2010-05-11 @ 15:52:27
Postat av: asta

förlåt, men tycker du överdriver lite. Er blogg är inte så känd ch ngen bryr som en viden kommer några dagar senare? tycker btw att alla videosar ser likadana ut.

2010-05-11 @ 16:13:23
Postat av: Anonym

vad heter louise och du i efternamn? :)

2010-05-11 @ 16:48:04
Postat av: Matilda

jag tycker själv att denna asta är lite löjlig nu.. jag har inte alls mycket läsare men de jag har uppskattar ina make-uper och tutorials. :)) jag tycker dessutom det är kul :D Ni är jätte duktiga :)

2010-05-11 @ 17:56:27
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas
Postat av: sara w

superniiiiice gumman! :D<3

2010-05-12 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0