21:55 Min nuvarande vardagssminkning!

Jag spelade in videon på min nuvarande vardagssminkning (eller hur den är när jag väl sminkar mig till vardags, haha) i alla fall. Hoppas ni gillar den och det går jättesnabbt om man är stressad på morgonen (som jag alltid är) och man ser piggare ut på ett kick.

P.s jag glömde helt bort det i videon men jag applicerar alltid ett läppbalsam på läpparna också och tar det flera gånger under dagen. Var noga med att det är läppbalsam och inte lipsyl som till största del innehåller vatten och så fort det sjunkit in i läpparna blir de bara torrare änd e var från början så måste man ta det hela tiden och hamnar i en ont cirkel. Känner ni igen er? Haha.
KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra video och kul att du inte klippte bort när du klämde dig. Det gör att du inte verkar så tråkig som du snackade om i ett tidigare videoinlägg. De roliga bilderna gör också så att du bjuder mer på dig själv. Fortsätt så här!:) (Fast jag vill ju inte att du ska klämma dig igen...)

2010-05-16 @ 23:23:19
Postat av: Dejana

Svar till kommentaren ovan:

Haha, tack kära du. Jag vet vad du menar och det är det jag tänker också. Jag är väldigt galen som person så det måste ju få synas i bloggen också såklart. KRAMAR!

2010-05-17 @ 00:13:28
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Elina

jag tycker ni är sjukt duktiga på det ni håller på med. men jag har en fråga för liksom, de enda klädtipsen som finns är till de som vill se mindre ut, men så finns de också personer som faktiskt är ganska smala och vill se större ut. har ni något tips på vad man kan ta på sig till sommaren som gör att man ser lite större ut? kram.

2010-05-17 @ 11:13:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAH, shitt vilken stillbild ;D

Du är så rolig :')

2010-05-17 @ 16:00:24
Postat av: Dejana

Elina:

Tack så hemskt mycket för fint smicker söta du! Jag kan absolut tänka på det och kanske göra en video där jag visar olika alternativ. Tycker det är jättebra att du tog upp det och det är sant att det finns ju faktiskt olika kroppstyper - inte bara de som vll se mindre ut. Ska försöka fixa det. KRAMAR!



Anonym:

Haha, jag vet, har garvat till den ända sedan jag såg den, men den får vara kvar, haha. Man måste ju få skratta lite! KRAMAR.

2010-05-17 @ 17:24:42
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har en fråga :

varför värmer du dina kajalpennor ? och hur gör man det? :D

tack sam för svar!

2010-05-17 @ 17:34:20
Postat av: louise

jä´tte bra video! :D

2010-05-18 @ 21:54:43
URL: http://www.louiserebecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0