19:41 Disney is my number one inspiration!




Något ni kanske inte vet är att Disney är min number one inspiration! Jag kan se en bild på Mimmi Pigg, Snövit, Cruella De Ville eller vem som helst och inspireras av deras färger och olika personligheter och få upp en sminkning i huvudet baserad på vad jag inspirerats av.
Älskar verkligen Disney och då menar jag inte all den nya idioti där de bara skriker och gapar, utan de gamla, riktigt fint gjorda filmerna som målades för hand och som vi växte upp med. Håller ni inte med?


Funderar faktiskt på att göra en sminkvideo på någon sminkning inspirerad av någon Disneyfigur snart. Kanske någon av prinsessorna? Jag kommer ju självklart göra de mer "wearable" och inte gå all out utan bara inspireras av till exempel färgerna och känslan av karaktären. Vad tycker ni?
PUSSAR & KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Lola

Jag håller absolut med dig,det är en sorts skönhet och ro i Disneyfilmerna och precis som du sa, de gamla!

2010-05-07 @ 21:29:11
Postat av: gris

Håller med till 100%! Hur har Disney lyckats göra så jäkla dåliga och dampiga filmer de senaste åren?? :/ De gamla var ju mycket bättre...

2010-05-09 @ 19:20:32
URL: http://xfairyflossx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0