22:11 Nagellacks-kap!

Isadora nr 171 "Galaxy"

Var på smålänningen i Bredaryd i Lördags och fyndade detta finfina lacket + ett limegrönt sådant från Isadora för endast 29,90 (!). Älskar Isadoras lack så det var två riktiga kap. Lacken håller länge, är krämiga och borsten är stor vilket jag älskar. Någon mer än jag som verkligen AVSKYR nagellack med minimala borstar? Hemskt!

Det här är iallafall ett metallic nagellack som skiftar i en massa olika färger, beroende på ljus och vart man befinner sig. Ibland är det vackert lila (som på bilden, och det är det i burken med) och ibland bronzigt, och ibland till och med silver. Men jag gillar't!

Vilket märke tycker ni är bäst när det kommer till nagellack?

Kommentarer
Postat av: klara

jag tycker depend är bäst faktiskt :)

2010-03-07 @ 15:06:49
Postat av: malin

åh, har på mig samma just nu faktiskt (: gillar det också!

2010-03-10 @ 22:31:14
URL: http://malinja.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0