21:33 dagens make!

Hola amigas! (sent inlägg som vanligt..) Här kommer en dagens make-up. Eller kvällens då. Vi skulle nämligen fotograferas på drillen! Jag vet att det ser mycket ut men som sagt, väldigt mycket försvinner på bild så jag öste på lite extra av allt.

Arbetade mycket med bruna, broniga skuggor från min Viva la Diva palett (den stora som kom ut i julas?). Skuggade det riktigt mörkt i ögongloben och i ytterdelen av mitt ögonlock och höll ögonvrån väldigt ljus och skimrig. La en tjock, svart utvingad eyeliner och vit kajal på den nedre, inre fransraden. För att följa upp hela det bronsiga temat körde jag på lite glowiga kindben också. Det fixade jag med en ljus, guldskimrig ögonskugga och en foundationborste. Klart!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Louise! Kan du inte göraen video tutorial på denna make-up? Den var skit fin. Tack på förhand.

2010-03-30 @ 08:53:19
Postat av: madde

på förra bloggen sa du att du skulle visa dina gamla haeders i något inlägg, kan du itne göra det någon dag? :D skulle vart roligt

2010-03-30 @ 16:17:22
Postat av: angelica

Hej kan du göra en videotutorial på denna makeup, jättefint! :)

2010-03-30 @ 17:24:25
URL: http://aangeliicar.blogg.se/
Postat av: Louise

Josefin & Angelica: Klart kan jag det! Allt för er fina läsare =). Jag fixar det på lovet nästa vecka eller i helgen för det är rätt tajt i skolan nu för tillfället!



Madde: Ska försöka fixar't ;)

2010-03-30 @ 19:58:07
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejsan, jag har också en såndär VivaLaDiva palett och jag undrar om du skulle kunna visa lite kombinationer(sminkningar) som man kan göra med den paletten. Skulle vara jättekul! :D kram!

2010-03-31 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0