20:03 Budgettips: Browgel!

Jag suktade länge efter en bra browgel som också skulle vara snäll mot min plånbok. Sökte igenom ett antal H&M efter deras egna men jag hittade verkligen ingenting!
Jag sökte runt lite på internet och hittade detta grymma tipset i något forum på typ Stylesearch. Hårgelé och en  mascaraborste fixar dem allra bångstyrigaste brynen, tro mig! Varför har jag aldrig tänkt på det förut?

Hårgelé finns i dem flesta hem och en mascara som är uttorkad eller slut har troligtvis dem flesta också. Det är bara att tvätta av mascaraborsten med lite sminkborttagningsmedel eller tvål och vatten. Det finns separata mascaraborstar att köpa på till exempel. Kicks och Åhlens också. En sak man dock måste vara försiktig med är att ta för mycket. Less is more, a little goes a long way.. you all know what im talking about!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte visa hur resultatet blir? :)

2010-03-05 @ 21:28:41
Postat av: FOTOGRAF JOSEFINE NYBERG

Jag brukar ta PYTTELITE hårspray på en mascaraborste :) Tycker det håller bättre.

2010-03-06 @ 10:45:00
URL: http://fina.blogg.se/
Postat av: mowlston

Grymt tips! Tack! :D

2010-03-06 @ 14:53:41
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: klara

heej, det här hör inte till inlägget, men jag har en fråga! :D



vet nån av er vart man kan få tag i snygga armband? jag vill ha typ... lite av varje, typ nitar, sånna där trådgrejer... om ni fattar vilja jag menar :D

2010-03-07 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0