18:11 visibly clear oil-free moisturiser:

Var på ICA igår kväll, där jag insåg att det var på tiden att köpa en ny återfuktningskräm. Eftersom att jag äger scrubben från Neutrogena och älskar den tänkte jag att krämen borde vara minst lika bra. Så den fick följa med hem! För ynka 59,90 :- blev den min. Skriver en review på denna inom en snar framtid. Alltså så fort jag prövat den ordentligt!

Föressten så har jag en väldigt rolig grej på gång här hemma,
tänkte att jag skulle filma den grejen så fort hela projektet är klart.. Nu blev ni lite nyfikna va? Hihi.. jag kan knappt bärga mig iallafall! Och jag lovar att fixa videotutorials på Pinuppa och Sjöjungfrusminkning (jag valde att göra båda trots allt) på påsklovet om lite mindre än en vecka. Har tränat hela helgen så har inte haft någon tid alls.

Puss på er, fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0