23:24 kvällens outfit:




Jeansjacka, KappAhl barn. Blommig jumpsuit (bild på hela den kommer upp imorgon) från Asos.com. Clutch från KappAhl. Skor från Nelly.com. Örhängen från Glitter och armband från Thomas Sabo och Lindex.

Det här bar jag ikväll på niornas avslutningsfest!
Observera att jag tog bilderna för en liten stund sedan, efter typ 2 timmars konstant dansande. Lite blank och sådär och jävligt ont i fötterna men äh, så himla värt ändå. Hade så jäkla kul! Imorgon lägger jag upp bilder på smink & hår. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: helenis

så jävla sööööööööööööööt

2010-06-03 @ 10:26:01
URL: http://helenasbubbla.devote.se
Postat av: Ebba

Hur många besökare har ni ungefär dagligen?

2010-06-03 @ 15:05:15
URL: http://ebbaaas.devote.se
Postat av: Nessa :)

detta är till Louise:

jag tycker du är SKIIIIIIIT duktig på att sminka,

jag får typ en öppen mun så fort jag ser hur du ahr sminkat dej...

har precis hittat din blogg så har itne sätt så mkt,

mn dina videosar på youtube kollar jag på varje dag ...

har sett typ alla miljoner gånger,

aja, iallfall , jag tror jag har visat min tacksamhet av att du har lagt upp så himla bra videosar, har bara ett önskemål: kan du göra en vit med ljusbrun sminkning med ingen eyeliner, som inte alls är dramatisk och som man t ex. kan ha till vardags, hoppas du kan göra det :) <3

hejdå, / en av dina största fan....<333

2010-06-05 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0