16:55 Dagens On A Rainy Day...

Kläder: Svart tajt tröja med djup ringning i ryggen, JC. Ljusa jeans, Gina Tricot. Gräddvit väst med volanger, H&M.
Skor: Hade inte bestämt mig än, haha, men det blev mina tygskor från Wash&Go.
Accessoarer: Klocka, present (Accent). Pärlörhängen, Kicks.
Smink: Inget, haha.
Jag efter en lång dag i solen! SKOJAR BARA. Det pissregnar ute som bara den och har gjort det i princip hela dagen, fy så tråkigt. Jag vet att bilderna är riktigt kassa, men tog dem jättesnabbt imorse (plus att jag glömde fokusera, smarting där!) innan jag skulle iväg till skolan och batterierna är slut i min andra kamera, som jag brukar använda, men hoppas dessa duger i alla fall.
Hoppas ni gillar min outfit och har haft en superbra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni suger på att uppdatera!

2010-06-07 @ 18:14:19
Postat av: :)

Va fin du är :) västen är helt underbar och den klär dig ^^,

2010-06-07 @ 20:02:45
Postat av: Anonym

hej dejana, du kanske kommer ihåg mig från dom kommentarena om hur dåliga ni va o så ?? men har läst eran blogg ett tag nu och vill bara säga FÖRLÅT för att jag sa sådana saker. Ni tjejer är rikigt grymma och söta som socker! till och med sötare, fattar själv inte vf jag sa så men ångrar mig verkligen! jag e ett stort fan av eran blogg nu och har andvänt mycket av era tips ! TACK :D:D:D PPUUSSS

2010-06-07 @ 20:27:07
Postat av: stephanie

nar klippte du ditt har? :O:O:O CUUUTE<3

2010-06-08 @ 05:44:04
Postat av: Hejhej

Fan vad fint ni sjöng idag! :)

2010-06-08 @ 14:28:54
Postat av: Dejana

Svar till ":)"

Visst är den söt? Tack så jättemycket!



Anonym:

Kul att du har ändrat dig. Tror ni förstår att man inte blir bättre på att uppdatera när någon skriver att man suger på att uppdatera. Då blir det liksom värre för att man tappar lusten. Är glad att du gillar bloggen och takc så mycket! Många kramar till dig.



Stephanie:

Jag har inte klippt mig sötnos? :o Har bara håret i en jättehög tofs! Haha. Love =).



Hejhej:

Tack så jättemycket!! Gud vad glad man blir! Tusen kramar.

2010-06-08 @ 14:59:06
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: stephanie

jahaaaa nu ser jag de !! haha jag trodde typ att du hade en toft med halva haret sen under haret nere sa de sag kort ut hahahah :D

2010-06-10 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0