15:16 Skolavslutning!

Min kära klass. Kommer sakna dem otroligt mycket!
Jag bölade mest av alla skulle jag tro. Jag har känt och gått med de flesta i min klass i strax över 10 år! Har alltså känt dem längre än min egna lillebror, vilket är helt sjukt om man tänker efter. Vi har haft så jäkla kul ihop och kommer sakna er alla. Hatar att säga hejdå, tycker sådant är skitjobbigt. Schysst av mina klasskompisar att ta kort på mig när jag gråter förresten...haha så typiskt dem.
Jag och Emelie. Såhär såg alltså mitt smink ut. Väldigt enkelt. Ville inte ha något tungt då jag ville att det skulle kännas somrigt och fräscht. Lite solpuder, rouge, bruna och guldiga ögonskuggorskuggor, vit kajal på vattenlinjen och mascara...
...och såhär såg jag ut i helhet.
Klänningen är från en liten affär som heter Monsoon som jag köpte i femmanhuset när jag och Louise var i Göteborg. Skorna med rosett är från Skopunkten. Svarta minitopen som jag har över bh:n, under klänningen är från Monki. Smycken ifrån Thomas Sabo, Albrekts Guld och halsbandet från min pojkvän från August Pettersson.
Hoppas att ni gillade min avslutningsoutfit! Nu ska jag gråta lite till sedan ska jag till min pöjk. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med sommarlov!:D Jag går i nian och vi slutar först den 18:e! Klänningen var jättesnygg.

2010-06-08 @ 16:08:03
Postat av: :)

haha känner mig som en stalker eftersom jag kommenterar nästan varje inlägg..men du är så vacker :) förresten har inte du en egen blogg där man kan följa dig i din vardag?:) skulle vara roligt tycker jag ^^, kram!

2010-06-08 @ 17:05:48
Postat av: Dejana

Anna:

Ja, superhärligt, men gråter fortfarande floder av att skiljas ifrån alla. Gud vad segt! Vi slutade dock tidigare än vad vi brukar i år, för vi slutade senare än vi brukar förra året, haha. Tack så mycket! Kramar.



":)"

Haha, nej då. Blir hur glad som helst för sådana kommentarer som du skriver! Det värmer verkligen. Tack! Nej, jag har tyvärr ingen annan blogg. KRAMAR.

2010-06-08 @ 20:26:12
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: clara

Vem är din kille ? :) eller ''pölk'' :D

2010-06-14 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0