09:35 Vad tycks?

HAHA! Jag dör. Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord. Så de här två bilderna gjorde detta inlägget väldigt långt? Bilden är ju självklart från vår dag på Liseberg igår när vi åkte Flume ride!
PS. Idag tror jag att jag ska spela in en sminkvideo till er sötnötter! Om jag orkar prata mig igenom den vill säga, min hals dödar fortfarande mig. I vilket fall som helst så spelar jag in den, men vi får se om jag hinner redigera den idag, annars kommer den upp någon dag denna veckan. Vår blogg är ju faktiskt en sminkblogg. Det har bara blivit mycket andra inlägg på grund av att vi inte haft tid, men idag har jag det.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jag undra om ni kanske kan ge lite tips på en frisyr till skolavslutningen. =) Ass bra blogg

2010-06-01 @ 14:40:03
Postat av: Hahaha

Hahahha vilken rolig grimas Diddi!

2010-06-01 @ 17:12:51
Postat av: Burcu:D

Haha!

Dejana du är sååååå SKÖÖÖN!!!!!!!



Jag skrattar ihjäl mig när jag ser den här bilden,hahahahahahahahahaha:D:D:D:D:D:D!!!!

2011-01-03 @ 22:34:12
URL: http://burcus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0