02:20 produkt-tips!

Precisions Brow Color & set från Wet n Wild

Måste bara tipsa er om den här produkten igen.. vet att jag nämnde den i mina Maj Favoriter men äsch, för er som missade det då, hehe. Ögonbrynen är i alla fall en stor del av ansiktet och det är dom som främst hjälper till att rama in ansiktet. Förutom att svepa på lite solpuder nu på sommaren är ögonbrynspennan också en väldigt kär vän under varmare tider. Inte nog med att man får en väldigt bra ögonbrynspenna, utan också ett vax man målar över ögonbrynen när man är klar med pennan för att hålla de i plats hela dagen.
Jag tror jag har den i färgen "Ash blonde" eller i "Lightbrown" men det finns två andra nyanser för mörkare hårfärger också.

Jag köpte min på City Gross för ungefär 59 kr men googla Wet n wild så kommer det upp flera andra sajter som säljer märket också. Kram!

Kommentarer
Postat av: F

Hej Louise! Jag vet att du brukar handla på Lager 157 ibland, hur är klädkvaliteten på deras kläder? Jag brukar titta i deras webbshop och priserna gör ju att man blir lite sugen på att åka dit ( jag gillar inte att webbshoppa ). Är det värt att åka dit? Jag bor relativt långt ifrån en sån affär så jag funderar på att tvinga med mig min syster på en liten roadtrip i sommar och shoppa. Snällaaa svara och massa tack för en superduperbra blogg! Puuuss

2010-06-26 @ 13:21:07
Postat av: Louise

F:

Saken är den att man måste nästan ha lite tur när man beger sig dit. Så här är det oftast för mig: Ibland hittar jag jätte mycket som är billigt & bra, och ibland nästan ingenting (och då brukar det oftast kännas som att man inte kan hitta något under 400 spänn). Men om du ser en massa fint på hemsidan just nu så finns det ju i butiken och troligtvis kommer du ha tur haha =) Nej men jag tycker om att åka dit i alla fall. Sedan finns det ju en del butiker runt om också, man åker inte ifrån Gällstad tomhänt haha! Sedan att Caféet som ligger inne på Lager 157 är grymt bra är ju kanon haha =) Lycka till! Kram på dig!

2010-06-27 @ 00:40:52
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0