02:29 Att man ens ska behöva bevisa grejer...

Idag fick jag en kommentar på min sminkvideo som löd såhär: "Orka att alla tips ni ger från början kommer från lindas sminkblogg. om ni ska ge tips som är hennes, så är de väl inte mer än rätt att ni säger att de är hennes?" Nu har jag letat i över en timma i Lindas blogg efter det inlägget där hon tipsade om att applicera mascara på underfransarna först och sedan överfransarna, men hittade inte det någonstans, så om ni gör det så länka om ni vill. Vet bara att det inte var så länge sedan. Jag svarade att jag har gjort på detta sättet i tre år nu, så Linda var inte så ny med det.
Här är min första sminkvideo någonsin, som jag spelade in för snart ett år sedan, men inte var modig nog att ladda upp på Youtube fören 2 januari, alltså över 5 månader sedan nu. Se 5:50 så ser du att jag gjort på detta sättet ett tag, långt innan jag och Louise ens startade denna bloggen tillsammans. Alltså innan Linda visade det i sin blogg.

Egentligen bryr jag mig inte om själva kommentaren, för jag och Louise delar med oss av alla tips vi har och allt vi kan. Ville bara bevisa att det vi visar är orginellt, alltså våra egna tips och trix osv. Självklart plockar man upp saker från andra och inspireras, men det är ju självklart! Det finns ju flera personer på denna jord som kan exakt samma saker. Inga konstigheter, bara naturens gång.
Hoppas att personen som kommenterade ändrat sin åsikt, men förstår ju vad hon menar. Nu vet ni i alla fall. Det är nog dags för mig att sova nu...god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Emanuel

You go girl! :)

2010-06-15 @ 14:26:28
Postat av: Anonym

det är ju inte bara denna videon människan syftade på, jag ser också exakt samma saker som man tidigare har sett hos linda! lite skumt..

2010-06-15 @ 14:33:46
Postat av: Olga

Lange letat efter den perfekta sminkbloggen...jag tror att jag har hittat den:)

2010-06-15 @ 15:21:20
Postat av: bbarawiho på youtube

Skit i dem. Alla vet att ni är bäst och har era egna tips :)

You are the best <33333

2010-06-15 @ 21:34:39
Postat av: :)

Herregud jag blir faktiskt lite förbannad..jag menar det finns typ "universella" tips, jag menar hallå eller har Linda kommit på dom själv? Nej det har hon inte! Alla försöker lite hemma och kommer fram till nåt (oftast samma sak)! Grejerna som tjejerna visar är ju liksom självklara om man kan lite om makeup..väx up och sluta klaga på andra!



Ni har en jättefin blogg tjejer :) fortsätt så det kan endast leda till något bra!

2010-06-16 @ 13:56:57
Postat av: Anonym

hahaha okej du skämmer ut dig

2010-06-18 @ 13:00:44
Postat av: Matilda

Jag hgar med blivit anklagad för att härma henne och det är så himla patetiskt! Bara för man råkar ha samma intresse, som skönhet och smink då. Skit löjligt.

2010-06-18 @ 14:48:51
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas
Postat av: Hanna

Jättefin sminkning. Skit i de andra jag har inte sett den hos linda och som så vad är det för frl på att man råkar eller gör en vidio om den!

Jag älskar eran blogg . Du och Louise är best

2010-12-28 @ 19:05:23
URL: http://beautifulblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0