00:14 snelugg!!!!



Kolla, Louise fick ett ryck ikväll och klippte kort snelugg! Gaaaah. Aja, det är en rolig förändring hehe. Jag älskar att ha vanlig pannlugg men kände att det skulle bli för jobbigt på sommaren så jag kör på en sne, kort sak istället. Stylar man bara luggen ser hela håret oftast stylat ut.. och eftersom att jag har ett mål att inte platta mitt hår alls den här sommaren tänkte jag att luggen kunde göra jobbet istället.

Nog med babbel. Hiss eller diss? Flipp eller flopp? What do yaaaaa think?

Kommentarer
Postat av: Marre

HIIISS, asfint ju :D

Sen måste jag säga att eran nya design vart Mega snygg. Verkligen :)



Kram marre.(tjamarre på youtube louse ;))

2010-06-21 @ 11:30:28
URL: http://marikab.devote.se
Postat av: amanda

hiss och flipp :D

grymt snyggt !;)

2010-06-21 @ 13:04:20
Postat av: Klara

det var verkligen jättefint på dig! :)



När jag ändå är inne här tänkte jag fråga dig angående videon du gjorde som handlade om hur du rengjorde dina sminkborstar. Jag undrar om det går lika bra med rapsolja som med oliv olja. :)

Ha en bra dag!

2010-06-21 @ 16:10:40
Postat av: Louise

Klara: Tack sötnos! Jag vet inte om det ger samma verkan, men det borde det göra. Prova med rapsolja istället på en borste du kanske inte är så rädd om först, innan du rengör alla dina borstar! Kram på dig =)

2010-06-21 @ 17:24:32
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Louise

Klara: Tack sötnos!



Prova metoden med rapsolja först på en borste du kanske inte är så rädd om, innan du rengör alla dina borste (ifall det inte skulle bli bra). Lycka till! Kram på dig =)

2010-06-21 @ 17:27:57
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Moa som är en heeeeest (a)

Diss & flopp :/ du passade bättre med det andra.

Hur kunde du förstöra det vackra håret? :c

2010-06-21 @ 18:34:42
Postat av: Emzo

Jag ska inte heller platta håret på hela sommaren :D

ska vi köra på pakt? :D

Postat av: Klara

Ville bara berätta att det funkade lika bra med rapsolja :) dom blev som nya igen! :D

Kram på dig!

2010-06-22 @ 15:10:38
Postat av: bbarawiho på youtube

LOUISE, DU GÖR INGA VIDEOSAR LÄNGRE, snälla, gör en så fort som möjligt .... <3

2010-06-23 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0