19:05 lack fynd:

Var inne på Gekås i Ullared en snabb sväng på vägen ner till Evve i Falkenberg. Fick med mig lite lack ut därifrån! Jag älskar ju mitt Ridge Filler lack från KUBISS så jag bunkrade med ett till + två andra lack från samma märke. Ett superfint koralligt och ett skimrigt mörkblått, har inget lack i den färgen så tänkte att det kunde vara lite häftigt. Lack från KUBISS kostar 10 spänn styck! Glitter lacket i mitten kommer ifrån märket Claudia och kostar också 10 kr. Bilden gör det inte rättvisa eftersom att det är superglittrigt, inte bara i silver utan i regnbågens färger.. Trodde först att det skulle vara kasst men det är faktiskt riktigt bra och pigmenterat!

Topplacket köpte jag dock inte i Ullared utan på ICA Maxi för ett tag sedan, 45 kr kostade det är ifrån Depend. Tänkte att det kunde vara med på bild ändå, hehe-


Här har ni fynden!

När jag ändå är inne på nagellack
kan jag ju berätta att jag ÄNTLIGEN fått tummen ur och ordnat upp alla mina lack, fint här på skrivbordet. Innan var de ÖVERALLT. Jag har till och med färg ordnat dom hehe..


WOOOHOO, grattis louise! Lite ordning och reda för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket nummer är det på det Koralliga/röda från Kubiss?

2010-07-15 @ 20:18:37
Postat av: lina

hur länge sparar du dina nagellack?

2010-07-15 @ 20:53:29
Postat av: Anna

Brukar du använda enbart vitt lack? Tycker det är supersnyggt nu när händerna blir bruna.

2010-07-15 @ 21:50:53
Postat av: Louise

Anonym: Det är nr 46! Förlåt, glömde skriva det.



Lina: Tills de blir sega och inte går att använda längre.



Anna: Ja, ibland gör jag det.. och visst är det! =)

2010-07-15 @ 21:57:39
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: lina

så datum märkningen struntar du i? är bara nyfiken för jag funderar på att slänga dom som har gått ut men som fortfarande är bra.

2010-07-19 @ 02:37:18
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Det finns inget liknande som killar kan fynda. Tjejer fick alla roliga accessoarer osv.

2010-07-19 @ 03:32:33
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0