14:27 When frustration takes over...

Hej på er underbara människor. Känner att jag måste skriva av mig lite. Blir så jäkla frustrerad...jag försöker verkligen göra allt för att uppdatera er här ifrån Serbien, tro mig, jag gör verkligen det, men ingenting vill gå min väg. När jag låg på stranden i Montenegro tänkte jag betala internetcafé och sitta framför datorn i en timma bara för att uppdatera er, men självklart fungerade inte deras internet när jag behövde det. Sedan har jag inte haft tillgång till internet alltid, har det ungefär varannan vecka. Nu är det så att jag har en massa bilder från innan jag åkte till Montenegro, några outfits och en dagens make-up som jag fotade för några dagar sedan i min Fujifilm-kamera, men någonting har hänt med mitt minneskort...på vilken dator jag än försöker lägga in bilderna på och oavsett vilken av alla 10-tals sladdar jag testat med fungerar det inte! Det går helt enkelt inte att ladda upp bilderna.
Hoppas ni har det superbra i alla fall och nu vet ni hur det ligger till. Jag ska försöka få tag på en till USB-sladd och testa senare idag. Tills dess får ni ha det så bra. All kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska inte ta åt dig av att eventuellt några klagar på att du inte uppdaterar, att blogga ska vara kul och inte ett måste. Och du har ju också en orsak. Men gillar verkligen eran blogg. kram

2010-07-19 @ 22:48:20
Postat av: lowisa

Hej dejana! Jag undrar vad du tycker om dessa kängorna: http://store.drmartens.co.uk/p-1457-1460-w.aspx

ett par dr martens!

kram

2010-07-20 @ 14:21:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0