01:38 semester på riktigt:

Jappsiii, imorgon drar jag till Öland och stannar där i en vecka. Ska bli så jäkla härligt! Så, de flesta av er kan nog gissa hur bra uppdateringen kommer vara.. Inte den bästa, hehe. Men om jag får tag på internet någonstans lovar jag att försöka uppdatera lite grann! Men jag tror att de flesta av er förstår att på sommaren när det är 32 grader ute vill man inte sitta inne och redigera videos (även fast det var det jag gjorde idag, hehe..). Nog med babbel nu. Ni får ha det så fint så hörs vi när vi hörs!

Glöm aldrig hur fantastiskt fina ni alla är. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-07 @ 15:57:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

dålig update?

2010-07-08 @ 12:42:00
Postat av: Emelie

Har jag missuppfattat allt eller har ni båda gått ut 9an nu?

Eller har ni gått ut 8an?

Går ni i samma klass?

2010-07-09 @ 13:58:47
Postat av: bbarawiho på youtube

asså ni lägger inte in sminkvideosar längre, det börjar bli tråkigt och kolla i eran blogg. Brukade kolla varje dag nu kollar jag kanske 3-4 gånger i veckan...

2010-07-09 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0