00:31 im home!

Hemkommen från Öland med fina minnen och en fläckig solbränna (haha, för gammal solkräm + rester av BUS..). Hade i alla fall det hur bra som helst. 30 + vart det alla dagar i veckan förutom på onsdagen, men det var skönt med lite regn då faktiskt haha. Nog om min resa.

"Dagens make" har det vart väldigt dåligt om här på bloggen på sistonde. Men saken är den att när man får lite färg i fejjan, är det sista man vill kleta på är smink. Enligt mig i alla fall.

Imorgon åker jag till Falkenberg med Evelinut och hennes familia och stannar där till kanske.. fredag? Men ni MÅSTE måste måste måste förstå att uppdateringen kan inte vara bra när man är på semester. Många av er verkar ha förstått det men det är fortfarande några som tjatar.
Vi hörs kanske mer imorgon, nu ska jag sova. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hejsan Louise! Älskar bloggen! <3

Jag undrar bara vart du hittar dom fina bakgrunderna som ni har på bloggen( nu den med blommorna och innan med prickarna)? Jag håller nämligen på att fixa en design till bloggen och behöver en bakgrund!



xxx

2010-07-12 @ 12:07:35
Postat av: Louise

Alice:



Hej Alice! Bakgrunden vi har just nu är en bild vi hittade på google efter många sökningar och sidor. Vi såg exakt samma mönster i ett omklädningsrum i Göteborg, läskigt va? Hehe. Nej men tycker att du ska använda dig av google, sök efter allt möjligt du kan komma på. Inte bara på svenska utan också på engelska så kommer det fram mer alternativ. Typ som "background" "flower background" "bakgrund" "prickigt" "tapeter". Lycka till sötnos! Massor av kramar på dig.

2010-07-12 @ 15:45:15
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: axelina

hejhej :) kan ni visa hur ni sätter på lösögonfransar? :) har verkligen problem med det haha :) kramar.

2010-07-12 @ 20:15:26
URL: http://aaxelina.blogg.se/
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 13:35:10
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0