17:39 P A N I K.

Det slog mig precis...JAG HAR GLöMT ALLA MINA öGONSKUGGOR I SVERIGE!!! Faaaaaaaaaasen. Panik var ordet. Mamma har med sig ett par, men det blir nog att jag köper någon liten palett om jag hittar någon fin, vilket jag inte skulle ha något emot, hehe. Alltså hur kunde jag glömma dem? Jag har med mig alla mina borstar, concealer, mascara, rouge - ja, allt utom ögonskuggorna, haha. Aja, jag dör absolut inte. Tänkte mer på att det kanske skulle vara kul för er att se lite dagens make-uper nu när jag inte kan spela in videos, men jag fixar det. Det har jag redan bestämt!
Hoppas ni har bättre minne än mig! Haha, kramar.


Kommentarer
Postat av: A-anonym

man kan även ha rouge som ögonskugga,fall du inte hittar några där nere :)

kram!

2010-07-09 @ 20:38:07
Postat av: Dejana

A-anonym:

Jo jag vet, jag testade, men de fargerna far en oftast att se sjuk ut. Jag ska ut pa jakt efter nya ogonskuggor idag, vet att det finns jattebilligt har, eftersom valutan inte ar densamma. KRAMAR:)!

2010-07-10 @ 09:28:35
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0