13:50 Guess who's back?

Hej! Jag är äntligen hemma (i Serbien då) från Montenegro. Jag har varit där sedan 1 juli, det är därför jag typ inte har uppdaterat med tanke på att det inte fanns något internet på internetcafeet på stranden när jag frågade, haha. Jag har haft det super i alla fall! Jag har solat, badat i havet, varit i en jättefin stad som heter Budva, köpt lite nytt och som grädden på moset sprang/joggade jag till stranden 5 av 8 dagar. Det utan att stanna och det är 4 km till stranden från vår stuga och jag sprang vid 12-tiden då det är som varmast på dagen, haha, men jag älskar att springa så why not?
Jag tog ganska många outfitbilder i Montenegro om jag minns rätt så jag bombar nog med outfitbilder de kommande dagarna, sedan blir det back to basic. Jag lägger in ett inlägg om en liten stund som jag skrev innan jag åkte om hur man hanterar finnar. Hoppas ni haft det super!!!

Kommentarer
Postat av: m

Åh, visst är Budva jättefint, jag och min familj åker alltid dit! :D

2010-07-09 @ 17:25:06
Postat av: Dejana

M:

Vi ocksa, det ar helt underbart:)! KRAMAR.

2010-07-09 @ 17:38:00
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0