18:10 Borstset?

Jag har tidigare fått många frågor ang. mitt borstset från Eleven.se som tyvärr inte säljs längre, men jag har kollat på sidan och plockat fram de jag tycker innehåller mest användbara borstar och som inte kostar en förmögenhet.

Jag har inte hört annat än bra saker om alla borstar från EcoTools! Som man hör på namnet är de Ekologiska och sägs vara otroligt mjuka. Detta är borstsetet som jag anser vara det mest användbara av dem alla då de innehåller de nödvändigaste borstarna: en kabukiborste för mineralfoundation, en puderborste, en ögonskuggsborste och en concealerborste. Ska definitivt skriva upp detta på önskelistan till tomten i år.
Länk:
EcoTools Bamboo 5 Piece Brush Set


Ett borstset med olika hårda ögonskuggsborstar, en puder-/rougeborste och en frans-/brynborste.
Länk:
Eleven Brush Set Pro Gold, 7 delar


Puderborste, rougeborste och ögonskuggsborstar i olika former.
Länk:
Eleven Makeup Borstar, 8 delar


Detta borstsetet är det som är mest likt det jag har. De är nästan identiska förutom att det här har tre borstar extra än det jag själv har. Alla borstar förutom två är gjorda i
av äkta gethår. Jag är jättenöjd med mitt set och de borstarna jag använder flitigast är den stora puderborsten (till bronzer) och den mindre puderborsten (till rouge). De är super! Det enda som jag tycker saknas är en kabukiborste.
Länk:
Eleven Makeup Brush Set Small Snake, 15 delar


Ett borstset som nu har extrapris, bara 199 kr(!). Innehåller bl a. en supertunn eyelinerborste för gel eyeliner, två fluffiga ögonskuggsborstar och en puder-/rougeborste.
Länk:
Eleven Makeup Set Mayfair, 7 delar
Hoppas ni fick lite tips och idéer på billiga borstset nu! Det jag själv vill ha mest är det första från EcoTools. Åh, snälla tomten!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Jag är en 12årig tjej , som älskar att sminka mig.

Alla mina vänner sminkar sig vardagligen, det vill jag också göra jag ser ut som ett monster annars.

Jag har pratat med mina föreldrar men de vägrar låta mig sminka mig, jag sminkar mig i smyg och måste alltid ta bort det i skolan innan jag ska gå hem. vad ska jag göra?

Snälla svara. Kramar.

2010-12-05 @ 19:08:34
Postat av: Natali <3

Läs min blogg ! :D

2010-12-05 @ 19:12:48
URL: http://nataliforsssblogg.se
Postat av: Denice

Hej ! :) Jag har ecotools bronzer borste och den är super fast jag kan tycka att den kanske är lite väl kjuk faktiskt ;)

2010-12-05 @ 19:15:33
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: linnéa

åh jag letar som en galning efter ett bra borstset med BÅDE löspuderborste och foundationborste, men det finns verkligen inget! :(

2010-12-05 @ 20:38:56
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ni inte göra ett inlägg var, där ni skriver vad ni önskar er i julklapp? :D



+ tack för världens bästa blogg!!



<3

2010-12-05 @ 22:18:09
Postat av: Rescue Dolphins

Borstsetet från Ecotools ser riktigt fint ut :) har hört bra saker om dem!



--------------------------------



Vill du hjälpa till att rädda delfinerna som slaktas varje år i Japan? Kontakta oss på rescuedolphins.blogg.se! Vi är tacksamma för all hjälp vi kan få!

2010-12-06 @ 09:29:11
URL: http://rescuedolphins.blogg.se/
Postat av: Alice

Lite off topic, men kommer ni att ha något sminktema?

Det vade varit superkul :)



// Alice



P.S. På BunnyMakeup har vi tema just nu, det är superkul, så SNÄLLA gör ett :D

2010-12-06 @ 19:54:55
URL: http://bunnymakeup.blogg.se/
Postat av: linnéa

sv: jo visserligen finns det en borste för mineralfoundation, men jag använder dream matte mousse. Fungerar den lika bra ändå fast den är ägnad åt mineralfoundations ? (-:

kram

2010-12-07 @ 18:22:01
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: linnéa

vill liksom inte ha en för stor borste =)

2010-12-07 @ 18:25:47
URL: http://purfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0