23:30 From My Lipstick Collection:



Maybelline DA 197 "Peachy Sheen 605".
Okej, nu kör vi så här istället. Ett läppstift om dagen tills jag visat alla jag har. När jag gjort det så samlar jag alla i ett inlägg och skriver (som ovan) vad de heter, under bilderna. Då ser ni alla färger under varandra och kan jämföra dem med varandra.

PS: Några stycken frågade om jag inte kunde visa alla läppstiften i en video istället, men det är i princip omöjligt! Videon kommer bli jättelång och sedan så kan jag ju inte visa hur de ser ut på läpparna då. Om jag inte tvättar av och applicerar 100 gånger, tills mina läppar dör...eller ja, ni fattar. Haha! KRAM.

Kommentarer
Postat av: madde

Lätt att jag vill! :D hör bara av er när ni vill :3

2010-12-17 @ 12:48:36
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: tina stark

håller med gör ingen video det blir säkert skit dåkligt, bättre med inlägg =)

kram

2010-12-18 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0