21:36 ny produkt: 3 minute miracle

Jag kunde inte vänta ända till julafton så jag tog saken i egna händer, haha.. Jag, Dejana och Enni begav oss mot Rusta (tack för tipset bland kommentarerna, söta du!) för att kolla om de säljer det australienska hårvårdsmärket Aussie eller inte. Och det gör dom faktiskt! Både jag och Dejana fick med oss varsin inpackning hem för 69,90 kronor styck. Aningen billigare än till ex. Kicks där inpackningen kostar över 100 kronor.

Inpackningen luktar himmel! Ett ord.. bubbelgum. Återkommer med en mer ingående review så fort jag fått testa den på riktigt!

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack för tipset! Måste testa denna hårinpackningen nu haha :D Och tack för en jättebra blogg! :)

2010-12-15 @ 21:45:13
Postat av: rita

jag har använt deras schampo och inpackning, i ett tag och jag älskar den!! den bästa jag använt men håller med att den är lite dyr kunde inte köpa den jömt. Visste inte att den fanns i rusta då ska jag börja använda den igen:)

2010-12-15 @ 23:40:02
Postat av: Rebecca

Den är jättebra! Visst luktar den gott :) men det är faktiskt ett engelskt märke, det heter bara Aussie för att de använder ingredienser från naturen i Australien.. :)

2010-12-16 @ 11:13:02
Postat av: ebba

Är glad att ni kunde ta del av tipset, ni kommer inte bli besvikna! :)

2010-12-16 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0