21:10 Dagens make-up: No eyeshadows!


Här har ni dagens make-up. Var sminkad annorlunda i skolan, men det var inget märkvärdigt. Jag har inte använt mig av någon ögonskugga till detta, tro det eller ej, haha. Jag har bara använt mig av två olika kajalpennor och en mascara och that´s it!

PRODUKTLISTA:
BAS
• Ingenting.

ÖGON
IsaDora Inliner Kajal "50 Satin White" som highlighter i ögonvrån och under ögonbrynet och på vattenlinjen.
Viva la Diva Eyeliner "Espresso" i ytterkanten av ögat och i ögongloben. Suddade det sedan med fingret.
IsaDora Flashy Curl Mascara på fransarna.

LÄPPAR
• Ingenting.
Superenkel och snabb make-up som är fin och neutral till vardags. Hoppas ni gillar det!

PS: Håret är lockat med plattång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiint ! :) Sv. okej men bliderna du tog i inlägget nedan detta fotade du med fujifilm eller olympus kameran då ? :)

2010-12-22 @ 21:24:57
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar bara om ni vet vart i Gislaved som man kan köpa parfym till en kille. Jag måste panik köpa en julklapp imorgon och vill gärna veta vart jag kan köpa killparfym! Tack :)

2010-12-22 @ 21:25:25
Postat av: linnéa

asfint!

2010-12-22 @ 21:39:54
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: Anonym

har fått lite smått panik om vad jag ska ha på mig på julafton, skulle ni kunna ge lite tips vad man kan ha på sig man vill ju inte vara för uppklädd och ändå lite juligt :) tack i förhand!

2010-12-22 @ 21:41:50
Postat av: Elina

Shit perfektaste hyn ju! hur gör du för att få så jämn och fin hy :D

2010-12-23 @ 00:47:55
Postat av: Elina

Nu förstår jag varför läppstiftet "Pink Peach 59" Blir SÅÅ himla snyggt på dig. Du har ju redan en jättefin färg på dina läppar! På mig blir läpparna typ "vita" så jag måste alltid smeta ut det jättemycket med fingret. Men annars älskar jag det läppstiftet =)

2010-12-23 @ 21:44:15
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0