18:20 Dagens Make-Up:



Här har ni dagens make-up! Hoppas ni gillar den. Ha en fin kväll kära läsare.

PRODUKTLISTA:
BAS
• Anti-dark Circles concealer från Garnier.
• Bronzer: All-over Face Color från i.d bareMinerals "Warmth".
• Rouge från Maybelline i färgen "Rosewood".

ÖGON
• Som bas: H&M:s egna vita kajalpenna.
• En blå och flera lila ögonskuggor från Viva la Diva palett.
• Highlighter: Från L'oréal ColorAppeal Trio eyeshadows "Honey Brown".
IsaDora Bold Tip Eyeliner.
• På underfransarna: Maybelline Falsies Mascara. På överfransarna: IsaDora Flashy Curl Mascara.

LÄPPAR
Paris Memories lipstick "240".



Kommentarer
Postat av: Mathilda♥

Hej, jag har precis startat en blogg på blogg.se men hur gör jag för att lägga in en egen header?

Vart ska jag klicka? :S

Tacksam för svar <3



2010-12-18 @ 18:37:41
Postat av: Cyt

Snyggt :)

2010-12-19 @ 11:54:57
URL: http://lennhammer.wordpress.com
Postat av: E M M I E

Kan du inte visa denna sminkningen på video? Steg för steg liksom. Skulle vilja använda den på julafton då jag ska ha en rosa klänning :) Please?

Kramar <3

2010-12-19 @ 15:50:54
URL: http://byemmiie.blogg.se/
Postat av: emma

could you make a video on this , pleaseepleasee. id love to do this look for my dancee :)

2011-01-13 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0