14:00 nya produkter: schampo & balsam

Skrev ju att jag hade köpt en inpackning från märket Aussie för ett tag sedan. Kunde inte motstå att köpa schampot och balsamet några dagar efter. De luktar UNDERBART och jag kan garantera komplimanger! Håret känns faktiskt aningen mjukare efteråt och mina lockar kom fram på ett finare sätt. Kan ju inte ge er en full review ännu eftersom att jag inte hunnit använda det tillräckligt många gånger (tvättar håret max 2 gånger i veckan).
Kostar 59,90 kr styck på Rusta. 69,90 för inpackningen där med! Puss.

Kommentarer
Postat av: maria

åh, älskar dom här produkterna, (elr dom låter jättebra och alla som testat dom vad jag vet tcker dom är jättebra!)

köpte hårinpackningen idag och ska köpa schampoo och balsamet när mitt andra tar slut.

Jag köpte på kicks där inpackningen kostade 125 kr(!) det andra kostarju typ 99 kr per styck..

så verkligen tack för tipset! Inte att jag kommer köpa på kicks mer! :oo



tack för en super blogg, älskar den :D

2010-12-29 @ 20:13:38
Postat av: Hanny Time to get girly

Wie! Jag köpte också hela serien Miracle Moist, dock blir håret väldigt mättat och tungt men mitt superlockiga hår älskar det. Toppenbra att fynda på rusta, det lönar sig att göra lite research innan man handlar!

älskar bloggen wiie, nyss funnit den!



2010-12-30 @ 10:40:35
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: ElinaHeterJag

Tack för tipset ;-)

2010-12-30 @ 11:57:18
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh gud vad jag älskar eran blogg !

Och tack för tipset ! :D

2010-12-30 @ 20:00:24
URL: http://onelove.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0