12:44 new products: viva la diva, lumene

Tänkte bara visa er några av mina senaste budgetfynd när det kommer till skönhetsfronten. Jag var på Lindex igår och fick syn på att de reade ut alla Viva la Diva produkter till halva priset. Jag ska lätt dit igen innan de säljer slut! Fick i alla fall med mig en grön glitter eyeliner (den kostade ungefär 30 kr), ögonbrynsskuggor (som jag tänker använda som vardagsögonskuggor), och ett läppstift i en fin lättburen röd ton.




Kollade inte ens vilken hårfärg skuggorna var till för när jag var inne i butiken, upptäckte detta när jag kom hem! Rätt så lyckat?


Förstår inte varför färgen heter nude pink för den ser ut såhär..


.. Jag ser inget "nude" i den, men fin är den givetvis ändå! Den här bilden togs dock innan läppstiftet gick av på mitten. Surt, men jag la in den i frysen för att "laga" den sen. Tog ut den idag och den är som ny igen, tips till alla er som lyckas bryta av era läppbalsam också..


En ny foundation som jag inte köpte igår utan för någon vecka sedan. 95 kronor (!) också på Lindex. Från Lumene. Hitills gillar jag den jättemycket. Den är krämig i konsistensen och det behövs bara lite för att täcka mycket. En mer ingående recension kommer snart!

PS: Många har undrat över hur det gick med lucia-valet. Det var nr 6 Kajsa Sahlberg som kammade hem det i år. Jag är jätte glad för hennes skull, hon kommer bli en fin lucia!

Kommentarer
Postat av: maria

synd att inte du blev lucia men roligt för henne :D



gud vad roligt att du köpt den där foundationen så man kan få en review på den. Har kollat på den och den verkar skitbra så nu får vi se vad du tycker, hoppas den är så bra som jag tror så jag kan köpa den!

2010-12-05 @ 12:56:58
Postat av: elina

har också ögonbrynsskuggan från viva la diva, men tycker ingen av nyanserna passade mig särskilt bra. den askiga syntes inte, den mellanbruna blev för mörk och den mörkbruna ska vi inte snacka om.. nej, bästa produkten för ögonbrynen är lätt mitt bruna ögonbrynsvax och min ögonpenna blonde från h&m :)

2010-12-05 @ 14:38:00
URL: http://elinafrida.blogspot.com
Postat av: E M M I E

Kul att du fick bra saker till bra priser :D! Tycker du man kan använda läppstift när man går i sjuan?



Syna att du inte blev lucia, du hade blivit jättevacker som det!

2010-12-05 @ 18:05:52
URL: http://byemmiie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Någon snygg sminkvideo snart???=)

2010-12-05 @ 20:36:03
URL: http://matildaforsliing.blogg.se/
Postat av: kajsa

tack så mycket! hehe :)

2010-12-05 @ 21:41:49
URL: http://kajsasahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Lisapham

Hej Beautyfreaks! Stor hyllning till eran blogg måste jag säga :)

Jag har en fråga.. Nästa måndag är det lucia.. Och jag har ingen aning om hur jag ska fixa makeupen.. Jag hade tänkt långa fake lashes men längre vet jag inte. HJÄLP MIG!

xxoo, lisa

2010-12-06 @ 17:04:11
URL: http://lisaphams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0