10:35 Nytt läppstift, igen!



Läppstift från IsaDora "02 Bordeaux Red".
Kommer ni ihåg att jag köpte ett rött läppstift på ICA för några dagar sedan? Likaså att jag ville ha ett till av de röda nyanserna. Kunde inte låta bli så köpte det också! Här har ni det. Visst är det fint? 25kr(!) just nu på ICA Kvantum! Köpte det i förrgår, men hade inte nya batterier till min kamera, som självklart dog.

Förresten! Någon undrade om jag och Louise kunde göra varsitt inlägg där vi visar alla våra läppstift och hur de ser ut på läpparna. Jag ska försöka ta en bild varje dag på ett nytt läppstift som bilderna ovan och när jag tagit kort på alla jag har så lägger jag upp ett inlägg med alla bilder, med namn på läppstiften under. Vad sägs om det? Det kommer alltså att ta ett tag innan det inlägget kommer upp, men tänkte kolla vad ni tyckte om idén.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin färg och så billigt:) vill faktist passa på och fråga er om en smink sida i UK elf cosmetics

http://www.eyeslipsface.co.uk som jag hittat om ni kännde igen det om ni köpt något därifrån. Dem har otroligt bra priser men undrar om det är bra kvalite, frakten är också billig!? Jag vill testa och köpa not där men ville bara kolla om non rekomenderar den?

2010-12-16 @ 14:52:28
Postat av: Linn

det låter jättekul :)

2010-12-16 @ 15:42:03
Postat av: Anonym

kan ni inte göra video istället?:)

2010-12-16 @ 15:57:54
Postat av: elin

jättebra!

tycker inte ni ska göra en video som den där uppe sa, utan bilder! :)

2010-12-16 @ 16:08:54
Postat av: Emma - Make Up Freak

Elf är absolut värda sitt pris. Ögonskuggsborstarna (eyeshadow brush och blending brush) för 18 kronor är klockrena. Annars tycker jag att studio line håller högre kvalitet än den vanliga, men deras nya läppstift för 18 kronor är också väldigt bra. Så jag rekommenderar verkligen!!

2010-12-16 @ 20:13:37
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/
Postat av: m

ta ett kort varje dag och lägg upp ett läppstift per dag ungefär istället!

roligare med mera uppdatering :)

2010-12-16 @ 21:53:55
Postat av: Anonym

tack emma för svar och tips :)

2010-12-18 @ 02:07:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0