18:52 review: remington locktång

Här kommer min lilla review på locktången från märket Remington! Ursäkta att inläggen ser ut som de gör.. vad fan har hänt med blogg.se egentligen? Pust. I alla fall! Jag har alltid suktat efter en tjockare locktång då jag gillar looken av stora, lösa och mjuka lockar istället för korkskruvar som oftast kan se ganska onaturliga ut (fast den looken kan också vara fin!). När jag var i Ullared, på Gekås, för ungefär en månad sedan hittade jag den här för ynka 199 spänn! Och vet ni vad?

Den är grym. Den värms upp och når en hög temperatur på bara en minut. Ger fina lockar som inte känns krispiga utan mjuka och följsamma. Kan tänka mig att den här tången inte funkar lika bra på er med längre hår eftersom att risken att lockarna kommer gå ur under dagens gång är ganska stor. Men ni med en lite kortare frilla rekommenderar jag den här! En tjock locktång är också bra till flera olika grejer. Man kan såklart locka håret med den, styla luggen och "böja in" eller ut topparna om man till exempel har väldigt rakt hår men vill få lite mer struktur till frisyren. Hoppas ni gillade min recension!

Om det är så att ni inte bor nära Gekås kan ni alltid beställa hem tången ifrån eleven.se. Här har ni länken: http://eleven.se/remington-protectshine-pro-spiral-curls-tong-19-mm-3814.html.

Kommentarer
Postat av: emma

Okej, tack för tipset. Har verkligen letat efter en tång som göra sånna lockar som du beskriver! :)

2010-08-24 @ 19:36:55
URL: http://bastakusiner.blogg.se/
Postat av: isabell

HALLÅ JAG KAN INTE SE ERA MAKEUP VIDEOS DÄR NERE ,!?? KAN DU DET? ISF KAN DU GÅ IN PÅ MIN BLOGG OCH KOMMENTERA YOUTUBE LÄNKARNA PÅ ERA VIDEOS SENASTE VIDEOS DÄR NERE! SNÄLLA ÄR SUPER SUGEN PÅ ATT KOLLA PÅ ER , HAR INTE GJORT DET PÅ LÄNGE :( OCH DET FUNKAR INTE ATT KOLLA PÅ DOM I ERAN BLOGG , DET STÅR BARA MASSOR AV STORA VITA RUTOR MEN INGEN VIDEO:(

2010-08-25 @ 17:44:53
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/
Postat av: astrid

tack för tipset! :D

skulle du kunna göra en video där du lockar håret? :)

2010-08-27 @ 16:52:26
Postat av: Lisa

Jag har den som är 38 mm lång men jag förstår inte alls hur jag ska göra med den. :( när jag försöker blir det bara hackigt och de blir inte alls "naturligt böjt" om du/ni förstår vad jag menar? Kan ni inte göra en video där ni visar hur ni lockar håret med en lite tjockare locktång utan att det blir kantigt och fult? Kram! :)

Ps, jag älskar er blogg, får sjukt mycket inspiration. Ni är bäst!

2010-08-29 @ 16:55:40
Postat av: Lisa

Jag menade såklart 33 mm tjock, råkade bara skriva fel ;)

2010-08-29 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0