15:17 Det här går ju fan inte...

Fan alltså, jag har försökt ladda upp en nail tutorial på Youtube i 3 timmar nu! Jag ger upp...spelade in den för typ två-tre veckor sedan, men ni får helt enkelt vänta några dagar tills jag fått tillbaka det trådlösa bredbandet.
P.S Ni som klagat på uppdateringen...varken jag eller Louise vill slänga upp onödiga inlägg (som detta) utan lägger hellre upp färre fast med mer engagemang bakom. Jag har inte ens packat upp min resväska! Kom hem för 3 dagar sedan från en 5 veckors lång semester så måste få igång saker och ting här hemma igen först.
Tusen kramar!


Kommentarer
Postat av: makeup1beauty :)

ja okej, du kanske inte har tid...

men asså louise hon är ju hemma och hon kan väl göra nått i bloggen. Och plus att jag och många andra hellre läser onödiga inlägg än att vi inte får nått inlägg alls. När du dejana var i Serbien så var louise hemma och det kunde vara 3-5 dagar utan nått inlägg.... man slutar ju kolla nästan till slut..... men just nu förstår jag dej dejana! :) <3

2010-08-03 @ 16:13:56
Postat av: Louise

Makeup1beauty:

Bara för att jag är hemma behöver inte det betyda att jag inte är upptagen. På sommaren åker man iväg och badar, på semester, till kusten, är med kompisar, shoppar.. gör allt man inte har tid till när man går i skolan!

Men jag tycker ändå att jag lyckades få upp många videos och inlägg, tråkigt bara när det inte uppskattas eller märks.

2010-08-03 @ 17:53:00
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Förstår helt klart er båda att ni inte har tid att blogga lika mycket när man har lov och vill göra allt annat. I alla fall upskattar jag alla era inlägg mycket. Många kramar från Emma! :)

2010-08-03 @ 18:45:02
Postat av: amanda

hej!



varför blir ni inte medlemmar på www.videofy.me ?

det är jätte bra, och det funkar lika bra som youtbe.

2010-08-03 @ 19:45:13
Postat av: M

jaa, håller med amanda, + plus ni får även betalt :D

2010-08-03 @ 23:13:39
Postat av: friida

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

2010-08-03 @ 23:33:07
Postat av: Linda

Jag tycker verkligen om era inlägg och man förstår att de blir knappt med uppdatering på sommaren, självklart så uppskattar vi era inlägg! :D



Jag har provat några av era sminkningar och jag ska skicka bilder sen. Kram!

2010-08-04 @ 12:23:29
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: Dejana

Till kommentarerna ovan:

Fan vad ni är underbara! Vi blir så jäkla glada av ert tålamod och er uppskattning. Ni är guld värda. All kärlek till er!<3

2010-08-04 @ 13:11:05
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0