14:54 REVIEW: Aco produkter

Här kommer den SJUKT efterfrågade reviewn på dessa ansiktsprodukter från märket ACO som finns att köpa på apoteket.


Saken är den att det är ganska så svårt att rekommendera hudprodukter, för alla hudtyper är ju inte exakt likadana. Men jag har iallafall ganska så kombinerad hy. Jag får finnar ganska lätt och är oftast fet i T-zonen (haka, näsa och panna). Men samtidigt kan jag också bli torr och fnasig på vissa ställen ibland.

Jag ska vara 100 % ärlig i den här reviewn eftersom att det var jag som köpte produkterna själv. Ärligt talat ser jag ingen större skillnad på min hy, snarare känns det som att den blivit värre än den var innan. Jag köpte produkterna den 20 juli så jag har hunnit använda dom i mer än en månad och jag borde se en skillnad nu.

Förut fick jag aldrig finnar på kinderna och nu har det börjar poppa upp mer just där. Sen har min hy blivit torr och irriterad mellan ögonbrynen, det var den inte innan. Dock har jag upplevt att jag fått mindre pormaskar på näsan, och det är ju något bra.
Så jag kommer förmodligen inte köpa dessa produkter igen utan fortsätta köra på produkter från Clinique eftersom att de funkar allra bäst för mig.

Men som sagt, även om dessa inte funkar på mig kan de göra mirakel på dig. Alla tre produkter finns att köpa på de flesta Apotek för 180 kr tillsammans.

Kommentarer
Postat av: asta

ibland när man byter hudprodukter kan effekten bli motsatt de första veckorna eftersom huden måste få tid att vänja sig vid det nya, så det kan vara så, att du måste vänta lite till .:)

2010-08-28 @ 16:02:02
Postat av: Pia

på mig så fungerar de super bra :) fast som du sa, det är olika för olika personer



btw, tumme upp för bloggen ;)

2010-08-28 @ 16:19:20
URL: http://pias.devote.se
Postat av: sofi

Produkter mot finnar rengör på djupet och tar upp de finnar som du inte kan se till ytan av huden det är för att finnar kan inte bara försvinna det måste läka. Produkten skyndar på processen det är därför man upplever att man får fler finnar. Det är nu de flesta ger upp och byter till en annan produkt, då får aldrig huden tid att vänja sig vid en viss produkt. Cliniques serie är inte gjord för att motverka finnar, den håller bara tillbaka dem. Därför kan det uppstå finnar så fort man slutar med den. Ha tålamod, det tar mycket längre tid än drygt en månad för att bli av med finnarna som sitter djupt. Utseendemässigt blir det först värre sedan bättre. Man måste ta sig upp på kullen innan man kan åka pulka ner för den.

2010-08-28 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

Vad har du från cliniq? skulle gärna vilja veta för har ganska likadan hy som du tror jag :)

2010-08-28 @ 18:52:13
Postat av: Anna

hej!! jag skulle vilja se en skolfoto sminkning eller vad man nu ska säga. p.s jag gillar eran blogg jätte mycket och era videos,och ni är jätte duktiga ...

2010-08-28 @ 19:15:29
Postat av: Anonym

du är så HIMLA duktig louise, vi skulle vilja vara som du!

du borde verkligen äga den här bloggen själv, för dejana är inte alls lika bra som du, hon är så fjortis

aktig och hon är värsta konstig och ful:/

men du är begåvad!

2010-08-28 @ 19:28:11
Postat av: Louise och Alice!

Jag har har bara ansiktskrämen där och den fungerar jättebra på mig:)

Gillar er blogg supermycket, har själv också en sminkblogg som ni gärna får ta en titt på:)

Föresten kan ni inte lägga upp lite fler tips på naglar/nageldesigner och sånt?



MVH Louise

2010-08-28 @ 19:30:46
URL: http://bunnymakeup.blogg.se/
Postat av: h

Vad är det du anonyma jävel säger?

Dejana är absolut ingen fjortis och hon är SJUKT vacker. Dejana och Louise är en perfekt duo och du borde bara hålla tyst

2010-08-28 @ 19:31:30
Postat av: Anonym

HEJ! Jag fick en jättebra idé till eran blogg! Vissa kanske tröttnar på att se samma personer sminka sej hela tiden så istället borde ni låta andra skcika in videos till er! Dem gör en video på hur dem sminkar sej varje dag och ni lägger in videon på eran blogg :D

2010-08-28 @ 19:43:50
Postat av: Anonym

HEJ! Jag fick en jättebra idé till eran blogg! Vissa kanske tröttnar på att se samma personer sminka sej hela tiden så istället borde ni låta andra skcika in videos till er! Dem gör en video på hur dem sminkar sej varje dag och ni lägger in videon på eran blogg :D

2010-08-28 @ 19:44:02
Postat av: Anonym

hej Louise

vad heter dina produkter som kommer ifrån

Clinique ?



Älskar bloggen :)

2010-08-28 @ 20:49:17
Postat av: mellly

hej Louise

vad heter dina produkter som kommer ifrån

Clinique ?



Älskar bloggen :)

2010-08-28 @ 20:50:00
Postat av: Kate

Åh, har kikat in i er blogg ett tag nu! Gillar den starkt ;D

2010-08-28 @ 20:58:26
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Hanna

haft en bra dag?=)

2010-08-28 @ 21:09:53
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: tina

hej fin blogg

kolla gärna in min blogg:D

2010-08-28 @ 21:11:09
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har också använt mig av face washen och jag upplevde också att det blev värre, fick bara mer finnar och finnar där jag aldrig haft några förut så jag rekomenderar inte den heller :)

2010-08-30 @ 18:02:00
URL: http://amandalouiise.blogg.se/
Postat av: astrid

jag har världens bästa tips på produkter som hjälper mot finnar och det är: http://www.google.com/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_YCJrtgBa7kY/SpgAD5vvBBI/AAAAAAAACKk/AqZiqTKbY8w/s320/The%2BBody%2BShop%2BTea%2BTree.jpg&imgrefurl=http://designsbyvanessa.blogspot.com/2009/08/body-shop-tea-tree-giveaway-winner_30.html&usg=__RsoLId5vpIqrSH7piit2vx_RRbU=&h=320&w=320&sz=30&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=fPEg_0zcOyEq8M:&tbnh=142&tbnw=145&prev=/images%3Fq%3Dgreen%2Btree%2Bthe%2Bbody%2Bshop%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26rls%3Dcom.microsoft:sv%26biw%3D1345%26bih%3D583%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=103&ei=ncqCTJiNDIrKOMeV5fcC&oei=ncqCTJiNDIrKOMeV5fcC&esq=1&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:5,s:0&tx=69&ty=57.



(shit va lång länken blev haha)



men dom finns iaf att köpa på the body shop och serien heter typ: Tea tree :) så himla bra är dom!

2010-09-05 @ 00:40:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0