12:37 Video: Frågor och svar, Del 3!


Här har ni den tredje delen av våra frågor och svar videos! Det är den sista också! Inte för alltid, haha, men för nu i alla fall. Vi hade jäkligt bråttom som ni kanske märker, men ni fick svaren i alla fall. Det är lättare för oss att svara på flera frågor i en video än att svara på en och en i bloggen och att ni kanske inte kollar tillbaka för att se svaren. Hope you like it!

PS. JA, jag uppdaterar i skolan! Klockan är ju 12:37...hehe./ Dejana.
PS2. Vi båda ska på inspark ikväll (fest/disco för alla nya ettor) så vi får se hur det blir med uppdateringen ikväll, annars har ni detta att kolla på så länge. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: moa eklund

Jag har den platt-tången, den är jätte bra : D

2010-08-27 @ 15:05:59
URL: http://mooaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för svaret om plattängerna :D

2010-08-27 @ 16:51:20
Postat av: s

Hej! jag har typ börjat läsa er blogg nyliggen

och jag har fastnat för den :) den är jätte

bra och intressant jag hittade den på louisestyle

asså på din youtube och jag är väldigt intresserad

av makeup som ni kanske ser på min blogg. Och jag

tycker det är väldigt kul när ni gör haul! video

och det skulle vara kul om ni gjorde ngn mer sminkning tillsammans :)

2010-08-27 @ 19:47:23
URL: http://siekkinen.blogg.se/
Postat av: Mlie

Går också bild och form linjen första året :)

Kan ni inte visa sen vad ni ska ha på er och sånt till "insparket"? Kram

2010-08-27 @ 23:02:31
URL: http://mliessteps.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tycker eran blogg är sjuk bra:D

2010-08-27 @ 23:58:38
Postat av: Cecilia

Hejhej louise, när ska du lägga upp en recension på rengöringsprodukterna från aco? :) funderar på att köpa dem, men vill gärna veta om de hjälper något ;) (har typ likadan hudtyp som dig, därför tänkte jag att om de funkar på dig så kanske de passar mig med)

2010-08-28 @ 11:50:58
Postat av: amanda

vad säger du efter lousie har sagt hallo?

typ "hallo! ...." :o

2010-08-28 @ 13:39:08
Postat av: Anonym

vad heter hemsidan ni berättade om som man kunde köpa miniräknare , smink och med mera? något gikos men kan ni skriva hela hemsidan? och kna ni visa vad ni ska ha på er på insparknings festen både två?

2010-08-28 @ 19:06:49
Postat av: Anonym

vart har du köpt den skjortan du ha på doig louise ?:)

2010-08-30 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0