20:53 Last night out.



Klänning Tally Trend, örhängen Lindex, gladiatorsandaler Skocompaniet, klocka VISA.
My last night out i utlandet. Gud vad kul jag hade den kvällen, mina vänner tyckte att jag skulle få ha kul sista kvällen och fick en grön giraff på köpet! Haha...lång historia, men den heter i alla fall Brad Pitt.
Hoppas ni gillar det!
P.s Jag spelade in tre videos igår, de kommer upp så fort jag redigerat dem!

English: My Last Night Out in Serbia. God what fun I had that night, my friends thought that I schould have fun my last night and got me a green giraffe for free! Haha...long story, but the name is in all cases, Brad Pitt.
Hope you like it!

P.s I filmed three new videos yesterday, I will post them as soon I'm done editing them!

Kommentarer
Postat av: Sannabergström

va fin du e :)

du passar med svart klänning ;)

undra ifall du kunde vissa mig dina naglar vill se hur långa de ser ut mina växer långsamt .. :(

2010-08-07 @ 22:41:12
Postat av: Cecilia

Gud va fin outfit, och sminket också ;)



Jag undrar, om du använder några rengöringsprodukter (och om de funkar) kan du inte skriva vilka du använder då?

2010-08-08 @ 17:16:12
Postat av: Emma

Gud vilken söt outfit :D !

2010-08-10 @ 20:57:09
URL: http://emmaundlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0