21:59 New stuff, again...


Många av er har säkert undrat vart fan vi hållt hus idag haha, men det är faktiskt så att vi befunnit oss på stan! Lite kul att vi båda var på stan igår också men inte tillsammans, haha. Värsta shoppingveckan!

Som ni kan se ovan var det ett solpuder från Max Factor i färgen Golden 115 kr + ett rouge från Isadora i färgen nr 43 Rosy Dawn 105 kr som Louise fick med sig hem.

Dejana köpte en parfym från Alyssa Ashley 169,50kr, mascaran Falsies Volum' Express från Maybelline 129kr, en ögonkräm från Loréal 179kr, en tuperingskam för 19,50kr och ett par sköna skor från Wash And Go 349kr.
Imorgon kommer en sminkvideo upp som Louise jobbat med idag - så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anna-Bára

Dejana, skulle du kunna skriva en recension om ögonkrämen sen? Är väldigt nyfiken på om den är bra eller inte.



Eran blogg är jätte bra förrästen, blir väldigt inspirerad av den!

2010-04-07 @ 23:33:40
URL: http://annabaram.devote.se
Postat av: astrid

skorna var himla snygga!

tycker ni att det är snyggt med converse? :)

2010-04-08 @ 18:41:31
Postat av: Dejana

Anna-Bára:



Självklart skulle jag kunna göra det! =)

Vill ju dock använda den en tid först innan jag skriver en hel recention om den. Tack så jättemycket! Kramar.



Astrid:



Tack så mycket! =)

Ja, just nu älskar jag verkligen Converse! Jag är dock lite konstig när det gäller dem då jag ibland är i perioder då jag inte alls gillar dem och ibland bara älskar dem och inte vill ha några andra på mig, haha! Louise älskar sina och ahr alltid gjort, haha. Kramar.

2010-04-08 @ 23:09:15
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0