19:51 lite beautyneeds!

Cyklade fram en snabb sväng till stan innan idag och fick med mig lite Beauty needs hem, haha. Lösögonfransar 105 från Ardell som jag köpte på Lindex där jag också köpte ögonskuggan längst ner till höger (den ska jag ha till sjöjungfru-sminkningen). Köpte kroppspuder (babypuder), en stooor puderpuff och svampar på ICA. Allt gick på ungefär 150 spänn. Pudret ska jag ha till att ha under ögat när jag arbetar med mörkare skuggor.

Idag fixade jag också en tutorial på Pinuppa-sminkningen! Wiii! Tyvärr blev det något fel i windows movie maker och det jag hade gjort blev plötsligt jätterörigt och jag satt med det i 3 timmar innan. Surt när sånt händer! Men jag fixar det antingen senare ikväll igen eller imån =).

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: astrid

kan du berätta hur man använder kroppspuder? vad det är bra för osv? :D

2010-04-07 @ 16:49:56
Postat av: Hannah

varför ska du ha puder under ögonen? :)

2010-04-07 @ 19:52:22
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Louise

Astrid & Hannah:



Det är bra att lägga under ögonen om man ska arbeta med mörka skuggor för att skuggorna har en tendens att "falla" ner och förstöra basen. När man är klar är det bara att svepa bort pudret och skuggorna utan att basen har behövt ta skada! =) kram!

2010-04-07 @ 22:09:16
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: emma

har du testat att använda kroppspudret under ögonen? jag hittade nämnligen en likadan i badrumsskåpet för några dagar sedan och det skulle vara kul att veta om den funkar! :) kan inte du göra en review och visa när du använder det under ögonen och sedan säga lite vad du tycker om det? :) kram !

2010-04-11 @ 22:31:51
Postat av: Louise

Emma: Ja, det ska jag göra! :) så fort jag använt det några gånger så att jag vet då hehe. Kram!

2010-04-12 @ 14:23:02
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0