18:27 Just to let you know!

Hej kära läsare! Ville bara säga att Louise dansat hela dagen idag, hon uppdaterar nog senare ikväll och jag har haft två nationella prov på raken så när jag kom hem somnade jag bums! Har sovit fram tills nu, haha. Jag uppdaterar nog också senare om en serie produkter jag tycker om.

En annan grej är att jag väntar en ny jacka som jag får imorgon, jag var tvungen att be min vän köpa den till mig i Värnamo då min storlek var slut här. Mer än så säger jag inte, ni får helt enkelt vänta tills imorgon för att se bilder på den. Kan knappt vänta längre!

Hur mår ni idag? Tycker ni inte att man riktigt lyser och är piggare nu när solen syns så ofta!? Nu förstår man verkligen innebörden av vad solenergi är, haha. Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0