18:48 dagens make:


Bas: I.D mineralfoundation i nyansen Fairly Light + transparent mineral veil över. Rouge från rimmel.
Ögon: Skuggor från min Viva la Diva-palett. Fick inte till någon bra bild på ögonlocken stängda men det är iallafall skuggor i jordnära toner. Eyeliner från H&M och mascara från Helena Rubenstein.
Läppar: Läppglans från Maybelline, Shinylicious i färgen 804. Ett superfint hallonrött läppglans, superbra för den som inte vågar sig på knallröda läppar till vardags.


Igår filmade jag en tutorial men det stod att filen var trasig. Idag filmade jag en till video och då stod det igen att filen var trasig. Gaaaaaaaaaah! Någon mer som upplevt detta? Vad ska jag göra? Jag har kameran Canon Powershot A480. Vissa filmer funkade men mer än hälften var tydligen trasiga. Hjälp!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Pröva att ändra formatet på filen!

2010-04-04 @ 14:34:13
Postat av: Johanna

Mkt bra inlägg :)

2010-04-05 @ 11:18:00
URL: http://johannaholmlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0