17:41 update

Hej alla beautyfreaks!

Lite snabb update här från min sida. Åkte till Evelina (här hittar ni hennes blogg) igår och stannade över natten. Därav uppdateringen. Hade ju också tänkt att fixa en video igår men det blev lite tajt om tid och så, sen var det fullt hus så jag kände att det inte passade sig riktigt. Jag har i alla fall en massa videos på g som jag ska försöka fixa nu de närmsta dagarna. Som sagt, bland annat pinuppa och sjönjungfru sminkningarna, ska försöka hinna med en nagellacks-tutorial också och sen har jag en massa andra idéer på videos med.

Dock har idéer till inlägg börjat ta slut.. Så jag tänkte att NI skulle få önska vad ni skulle vilja se i kommande inlägg! Skriv här nere i kommentarsfältet.

Har ni haft en bra påsk?


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

olika frisyrer man kan göra när man inte vill platta håret! eller om ni har tips hur man kan få håret platt utan att platta det, genom medel o.s.v!

2010-04-05 @ 17:45:44
Postat av: emma

Kan ni göra olika videos med vivaladiva paletten? :)

2010-04-05 @ 18:53:52
Postat av: Holly

Bilder på era skor, vilka som är snyggast till våren!

2010-04-05 @ 22:18:56
Postat av: Louise

hår fixar grejer! :D

2010-04-05 @ 23:10:52
URL: http://louisestankar.blogspot.com
Postat av: Linnea

skor! :)

2010-04-05 @ 23:59:17
Postat av: Anonym

hur man gör rent sminkborstarna så dom inte förlorar formen och sånt :)

2010-04-06 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0