17:51 Dagens!




Vitt linne (under) JC, Klänning Lindex, midjeskärp H&M, leggings Lindex, MC-jacka KappAhl
Halsband August Pettersson, örhängen Albrekts Guld, armband Thomas Sabo (det nya!).


 


 

Känns att det var ett tag sedan jag uppdaterade dagens outfit, så here you go. Hope you like it!
Det blir nog en kvällens outfit också, antingen senare eller imorgon, då jag ska iväg och fira Valborgsmässoafton med min pojkvän och en massa vänner, det ska bli skitkul - grilla och umgås och i mitt glas hittar man absolut ingen alkohol! Jag har aldrig druckit och planerar inte att göra det på ett bra tag heller. Jag har så pass roligt utan leverdödande vätska så what's the point liksom? Har där emot inget emot folk som dricker, även om jag tycker det är synd att göra det när man är så ung.

P.S Louise är i Göteborg (slå mig om jag har fel) och dansar samba med sin drill i en karneval eller något sådant. Därför kommer hon inte kunna uppdatera förens hon kommer hem, så ni vet! Är helt exalterad för hennes skull, tänk hur hon känner då, haha. Ha en fin Valborgsmässoafton kära läsare! Kramar från Dejana. (hittar inte min signaturbild...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0