17:10 Dejana gillar: Leave-in balsam från Goldwell!


Goldwell Dualsenses Rich Repair Leave-in Cream Fluid (150 ml), 159 kr.

Hej kära läsare! Vi har ju tidigare fått en del frågor om hur man kan hålla sitt hår friskt och välmående (för mer tips om just detta läs gärna och hitta inlägget med tips och trix för friskt och mindre slitet hår i arkivet).

Vi vet ju alla att balsam och inpackning är bra och ger näring till håret, men de produkterna har man ju inne en stund och sköljer sedan ut dem. Här är ett leave-in balsam från Goldwell som man kan hitta hos frisören och som för övrigt är ett mycket bra märke (håret blir superlent efter bara en tvätt med shampoo och balsam. Louise äger dessa två produkter och jag testade - WOW). Om balsam är så bra - hur bra är det då inte att ha en sådan produkt i håret hela tiden som ständigt ger näring och värmeskydd på samma gång? SUPER!

Denna produkt ägs av både mig och Louise och är klart värd pengarna då det är en mycket bra produkt som också är dryg då man inte behöver mycket (1-2 pump) och 150ml. är mer än man brukar få i liknande serum. Det luktar supergott, en blandning av kokos och vanilj tror jag man kan säga och kan läggas i både torrt och blött hår. Jag föredrar i nytvättat blött hår så det riktigt får smälta in medans håret torkar. Resultat: lent och väldoftande hår som är lätt att reda ut.


Senare ikväll får ni se min outfit från dagen.
Många kramar!


Kommentarer
Postat av: miki

finns det någon dag/natt cremé ni skulle tipsa om? har precis skaffat en från Lumené men jag har fått utslag av den så skulle vara asglad om jag fick tips! :)

2010-04-12 @ 19:04:38
URL: http://mikib.blogg.se/
Postat av: Louise

Miki: En dagkräm jag provat som är superbra är en från Eucerin och finns att köpa på Apoteket. Rött lock :) tror inte den heter något speciellt men det är en återfuktningskräm iallafall. Jag har problem med finnar men den funkar suveränt! Tror den är bra för känslig hy också. Check it out! Kram =)

2010-04-13 @ 14:04:21
URL: http://louisestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0