16:34 Kanske i nästa sminkvideo?


Hej solstrålar! Hur mår ni idag? Tänkte bara kolla med er - eftersom några frågat om jag kan göra en sminkvideo på hur man gör bruna smokey eyes (som på bilden ovan) - om ni vill det också? Jag älskar verkligen smokey eyes, eller sotade ögon som det heter på svenska. Det är tidlöst, men svarta sotade ögon kan kännas lite för mycket ibland och om man vill tona ned det lite är bruna sotade ögon ett mycket bra alternativ!

Så vad tycker ni, vill ni se hur man gör detta i en sminkvideo?
Den kommer i så fall upp någon dag nästa vecka. Det är superenkelt!

Många kramar och hoppas att ni får en fortsatt fin och trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: lovisa

JA JA!

2010-04-14 @ 19:11:05
Postat av: gris

nä det tycker inte jag.. Det är ju bara att göra som du gjorde på sotningsvideon med svart fast med andra färger. Kan du inte göra något med färg men inte alltför dramatiskt, så man ändå kan ha det i skolan? Puss

2010-04-15 @ 15:20:42
Postat av: Dejana

Gris:



Det är faktiskt ganska stor skillnad på hur man gör svarta och bruna sotade ögon och eftersom några stycken frågat mig om jag kan visa det så gör jag det, men jag kan göra båda? =) Vill ju att så många som möjligt ska bli nöjda. Många kramar!

2010-04-15 @ 18:57:59
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: gris

Dejana:



Oj skrev jag att jag hette gris xD Det var väl det första som for upp i huvudet på mig, haha!

Jaså jag brukar iallafall göra ungefär samma grej men isåfall skulle jag gärna se din version! PS Du är min favoritbloggare i hela världen! Hihi

2010-04-15 @ 19:22:05
Postat av: jessica

jaaaaaa! :))

2010-04-15 @ 19:28:57
URL: http://no blog
Postat av: bbarawiho på youtube

JAAAAAA! den är ju hur fin som helt,

fattar inte hur du kan sminka så bra, kan du inte komma till Södermanland och sminka mej varje dag, duu är sååå jäääkla bra, (ursäkta mitt språk) ooooh, asså man kan fan inte förklara med ord, DU ÄR BÄÄÄST! <333333

2010-06-15 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0