16:14 Mitt foto till blivande id kortet!



Här är fotot som kommer att vara på min legitimation, mitt id kort. Tog det idag, vet att jag är lite sen med att skaffa id kort, men bättre sent än aldrig, right? Haha. Fy farao vad jag hatar att ta såna närbilder, kändes som repris av skolfotot som jag avskyr att ta, men vafan, det blev helt okej, eller alltså det kunde ju varit värre, haha.


Dagens: naglar!

Dagens naglar började jag faktiskt med redan igår, haha. Igår tipsade jag ju om en sida som säljer Nail Art pennor, men jag har inte köpt några än, tyvärr. Så naglarna ni ser på bilden har jag gjort med två olika nagellack och helt vanliga tandpetare! Pillrigt, men jag älkskar det. Vill ha det så hela tiden, lite sjömansinspirerat med ränder och små ankare på några av naglarna. Jag inspirerades av Julieg713 på youtube, som brukar komma på supersöta och coola nagelmönster. Länk till videon hon gjort får ni här:
http://www.youtube.com/watch?v=4d39bnS5OiY&playnext_from=TL&videos=-EG8RQ1B51Y
Hur ser ni ut på era id kort ut? Är ni nöjda med bilden? Finns det kanske någon rolig historia bakom? Tycker att det skulle vara kul att veta, så kan jag berätta någon gång om historian bakom ett av mina passfoton...haha!
Pussar & kramar!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Du är väldigt lik blark..(vet inte om hon heter så?!) du vet som har juicystar07 på youtube? ni är extremt lika!

kramar alingsås

2010-04-20 @ 20:34:53
Postat av: Dejana

Gabriella:



Oj, jag har faktiskt aldrig hört att jag liknar henne förut, det gör jag inte heller det är nog bara på bilden, haha, men måste säga tack då jag tycker att Blair är otroligt söt! Kramar.

2010-04-20 @ 21:46:11
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: felicia

vad vacker du är! :)

gillar ditt hår väldigt mycket också :)

2010-06-24 @ 23:22:57
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0