11:15 update + produkt-tips

Hej allihopa! Kom på att jag vart lite off här på bloggen de senaste dagarna så jag tänkte uppdatera lite snabbt om vad som har hänt och så (även om Dejana berättade lite). Jag har dansat hela dagen i Torsdags, hela dagen igår och idag ska vi samlas vid ett för att uppträda kl halv fyra. Har verkligen INTE haft en tanke på bloggen i och med att man alltid är så stressad och nervös under de här dagarna, hehe. Men det har verkligen vart SKITKUL!
Eftersom att jag inte filmat någonting eller tagit några kort tänkte jag skriva om en produkt jag köpte för ett par veckor sedan. En bronzer som jag äääälskar!

Jag tror ni såg en bild på den ganska många inlägg ner när jag och Dejana fotade allt vi hade köpt under en dag på påsklovet. Men iallafall! Jag var ute efter en matt bronzer men kunde verkligen inte hitta någon. Omöjligt! Jag äger en annan från IsaDora men den har stoooora glitterbitar i och det avskyr jag. Den här däremot, från Max  Factor, är lite skimrig men verkligen inte så att det märks på hyn! Man ser helt enkelt bara frisk ut och får en fin "glow". Tror den kostade 119 kr. Jag lägger den med en kabuki-liknanden borste från Elizabeth Arden. Check it out, people!

Ha en fin dag,
puss!


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte visa hur man lägger en bronzer på ett snyggt sätt (helst i video då)? :)

2010-04-17 @ 12:42:56
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0