10:27 Hur och var Dejana sorterar sitt smink, beautyprodukter och smycken!





Två stycken videos som jag spelade in sent igårkväll där jag i ena visar var och hur jag sorterar mina ansiktsprodukter och smycken med mera och i andra var och hur jag sorterar mitt smink.

Detta var egentligen en video, men delade upp den i två då det inte blir lika jobbigt att kolla och den blev lite längre än 10 minuter vilket inte går att ladda upp på youtube.

Hoppas ni gillar det! Om ni har några frågor angående någon produkt ni såg eller vill se någon tutorial med någon speciell produkt ni såg - let me know!
Många kramar.

Kommentarer
Postat av: gris

Säljer Nivea borstar?? Var då? :O

2010-04-25 @ 10:39:08
Postat av: Dejana

Gris:



Haha, jag har ingen aning. Jag tror faktiskt inte det. Jag fick min i ett erbjudande när jag köpte 2 produkter från Kicks tror jag det var. Det var ett tag sedan så kommer inte riktigt ihåg. KRAMAR.

2010-04-25 @ 10:44:46
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Sara

vad kostade dedär bortsättet? :p

2010-04-25 @ 11:48:47
Postat av: Dejana

Sara:



Endast 349kr! Det är världens kap med tanke på att EN borste av äkta hår brukar kosta ungefär så mycket - här får man ju 12 stycken. Frakten kostade 50-60 kronor vad jag kan minnas. Kramar!

2010-04-25 @ 12:28:06
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: jonna

var kommer grejen som du har dina halsband på ifrån? kram

2010-04-25 @ 14:13:43
Postat av: Lisa

Åh nu blev jag sugen på att ändra bland mitt smink! Ska genast göra det faktiskt. Var köpte du borstsetet? :) Kram!

2010-04-25 @ 14:56:21
URL: http://skrivpapper.blogg.se/
Postat av: anonym

Oj vad grejer du har! ;) Kul :)

Min mamma tycker jag har hur mycket smycken och nagellack som helst, men du har mer. haha. Och hur mycket smink som helst också ju. ;) :)

2010-04-25 @ 18:22:16
Postat av: Anonym

nice videos! :D

är Pepsodent white now bra?

2010-04-25 @ 19:49:01
Postat av: malin

jättekul att titta på! mer sånt här :)

2010-04-25 @ 21:36:03
URL: http://malinja.devote.se
Postat av: Dejana

Jonna:



Snurran jag har mina halsband på fanns i huset redan när vi flyttade in för cirka 9 år sedan så jag har ingen aning var det är köpt! Haha.



Lisa:



Kul att man kan vara lite inspirerande! Borstsetet är från eleven.se och kostade 349 kronor. =)



Anonym:



Haha, vet inte om jag håller med dig, men min mamma gör nog det...haha!



Anonym:



Tack så mycket, kul att ni gillar det! =) Jag tycker faktiskt att den funkar bra och man känner sig fräsch i munnen.



Malin:



Tack så jättemycket! Finns det mer grejer att filma så kommer det nog i framtiden.



KRAMAR till alla ovan. Kul att ni gillade det verkligen och tack så mycket för att ni är så söta! =)

2010-04-26 @ 16:02:45
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: <33

Hej, jag älskar era sminkvideos och ditt namn är jättefint, det är liksom unikt^^

Och jag har prick likadan laptop, jag sitter med den nu hihi.

2010-05-13 @ 12:35:48
Postat av: Dejana

<33:



Tack så jättemycket! Gud vad snällt. Coolt, min pyttelilla bebis är det...haha! Kramar!

2010-05-13 @ 19:10:32
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0