16:47 Hjälp mig!


Bilden har ingenting att göra med kvalitén på produkterna.

Okej, jag behöver er hjälp. Jag har verkligen jättekänsliga ögon. De kan börja rinna utan anledning inomhus, om jag fryser, om jag är varm, men framför allt när det blåser och när jag är ute! Jag älskar att ha eyeliner då jag tycker att det är superfint (har ju den rosa på bilden nu från Maybelline som fungerar jättebra då det kommer mycket färg, men jag upplever att det tar lång tid för den att torka) och då jag har problem med rinnande ögon så slutar det med att den runnit runt på mitt ögonlock efter bara några minuter.

Därför behöver jag nu er hjälp med att hitta en vattenfast eyeliner så det inte rinner runt när mina ögon tåras hela tiden. Vet ni någon bra som ni använder eller har testat? Jag vill inte slösa pengar på någon jag bara kollat på snabbt och sen bli missnöjd. Vill ha eran hjälp så ni kan säga några ni vet fungerar. Helst inte för dyr.
Skulle bli supertacksam. Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, när ska du göra roomtour och så :)

2010-04-24 @ 19:56:53
Postat av: gris

Jag har Cake eyeliner från Make Up store, och den håller riktigt bra till skillnad från alla andra eyeliners jag provat! Är till och med kvar när jag har duschat ibland. Den är verkligen super! Inte så dyr heller, kostar ca. 120 kr men den räcker länge också! Minusen är väl att man måste hålla på och blanda med vatten och att man måste ha seperat pensel eftersom att den är i kakformatet.

2010-04-24 @ 20:27:10
Postat av: Dejana

Gris:



Funderar faktiskt på att köpa den då jag vet att Make Up Store har mycket bra kvalité på sina produkter. Det känns surt att inte kunna använda något man tycker är snyggt bara för att tårarna rinner. Får se hur det blir. Tack så mycket. Kramar!

2010-04-24 @ 21:06:02
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: sakflldsf

eyelinern från LUMENE är skitbra! och prisvärd

2010-04-25 @ 20:57:52
Postat av: Lisa

Fine Liner Eye Stylo från Isadora! Gryyyym. Sitter hela dagen!

2010-04-27 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0